Sunday, May 2, 2010

heart beat and bits


"Ginpalangga"

Lyrics by Sheila Barrios

Arranged co-written by rslphoenix


(Verse 1)

Palangga ta guid ka

kag indi ko gusto nga

mangita kapa guid sang iban

gusto ko mabalan mo

nga ikaw kabuhi ko

kag indi taka pagkalimtan

ikaw napinsar ko

kag kalipayan ko

tani di kana magpalayo

handum ko tani nga

magaupdanay kita

asta guid sa katapusan

(Refrain)

Pero ano ining nabatian nga may ara ka sang iban
kulang pa bala ang paghigugma sa imo

Kag ako ginbaylo

(Chorus)

Ikaw lang guid ang ginpalangga ko

Ikaw lang guid ang ginahandum ko

Indi ako gusto magpalayo

Apang siya gihapon ang ginpili mo

Ano bala ang himuon ko

Nga di kana liwat madumduman

kag ikaw makalimtan

(Verse 2)

kasakit sa akon

nga ikaw paminsaron

apang wala guid ko sang mahimo

paano na ako

kag ang ginhambal mo

nga ako lang ang palanggaon

kag di pagbayaan

biskan ano man matabo

apang ikaw ang nagbuya

bangod balan ko

di ka seryoso

kag ako nagisahanon

(Repeat refrain and chorus)

(Bridge)

ikaw lang

ang makabulong sang kasakit nga akon nabatyagan

sa akon dughan

ikaw lang guid

ikaw lang ang bulong sa dughan

(Repeat chorus)

No comments:

Post a Comment